Vereniging Vrienden van ’t Olde Maat Uus

Particuliere vrienden

De particuliere vrienden van Museum Giethoorn ’t Olde Maat Uus leveren een onmisbare bijdrage aan onze activiteiten. Mede dankzij hun steun kunnen wij in het in 2016/2017 vernieuwde museum het verhaal van Giethoorn vertellen, tentoonstellingen en activiteiten organiseren en andere projecten in gang zetten. Met ons onderwijsprogramma brengen we bovendien vele kinderen op een leuke en leerzame manier in aanraking met het ontstaan en de geschiedenis van Giethoorn.

Wij zijn onze particuliere vrienden zeer erkentelijk voor hun steun.

Vereniging Vrienden van ’t Olde Maat Uus

De particuliere vrienden worden vertegenwoordigd door de Vereniging Vrienden van ’t Olde Maat Uus. Deze vereniging steunt het museum in vele opzichten. Zij verzorgen de dagelijkse gang van zaken inclusief de persoonlijke rondleidingen door de vrijwilligers, het onderhoud van gebouw en erf en de interieurverzorging.

Lidmaatschap

• Het lidmaatschap van de Vereniging Vrienden kost minimaal € 10,00 per jaar.
  • Leden en hun inwonende kinderen hebben onbeperkt gratis toegang tot het museum.
  • Leden ontvangen jaarlijks een informatieboekje waarmee zij op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen in het museum.

Meld je aan in het museum of via onderstaand formulier: